Dokumentarec o razvoju, vse večji vlogi in kulturnem vplivu fotografije oziroma množičnih podob, posledično pa tudi televizijskih, filmskih in video posnetkov. Od dvajsetih let 19. stoletja, ko je bila po deseturni ekspoziciji posneta prva fotografija, do začetka 21. stoletja, ko je na številnih družbenih omrežjih vsako sekundo objavljenih na milijone fotografij in video posnetkov, se je pri ljudeh razvila obsedenost s podobami oz. odvisnost od njih, pa tudi sposobnost njihove manipulacije in zlorabe. Navdušujoč, z arhivskim gradivom nabit dokumentarec obenem osvetljuje, izobražuje - in zabava.
"Okoli leta 1900 je Parižan po imenu George Mélies s pomočjo prvih filmskih kamer delal priljubljene eksperimente. Nekega dne je prejel naročilo za posnetek kronanja novega kralja v Londonu. Ugotovil je, da bo prizorišče pretemno, in zagato preprosto rešil z uprizoritvijo celotne slovesnosti v pariškem studiu s francoskimi igralci. Da bi laskal kralju, je celo najel veliko višjega igralca. Ko je kralj film videl, je izjavil: 'Kako fantastična naprava je kamera, posname lahko celo stvari, ki se niso zgodile.' Že leta 1900 so se zelo očitno porajala vprašanja, kako lahko kamera in njene podobe manipulirajo z našim dojemanjem resničnosti. V tistem času so v nekaterih časopisnih člankih film celo označili za 'lažne novice'. To se nama zdi zelo smešno in navdušujoče." (Axel Danielson, Maximilien Van Aertryck)
ČET, 14. marca
Pogovor z dr. Danom Podjedom po filmu
Po končanih projekcijah je vstop na pogovore po filmih prost.